وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک تحت‌ کنترل است

جهانگیری گفت: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک تحت‌ کنترل است اما شهروندان باید همچون پیک‌های گذشته با ستاد کرونا و کادر درمان همکاری لازم را داشته باشند تا دچار کمبودی در حوزه درمان نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (چهارشنبه ۲۰ مرداد) در نشست اضطراری ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اندیمشک، ضمن اعلام آماده‌باش به تمام مراکز درمانی شهرستان در راستای ارائه خدمات به بیماران کرونایی اظهار کرد: در جهت کاهش حجم مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستان و ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران، تمام مراکز درمانی باید در وضعیت آماده‌باش باشند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه ویروس جدید کرونا دلتا بسیار مسری‌تر و خطرناک‌تر است و شهروندان باید هشدارها را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را دقیق رعایت کنند افزود: تاکنون بیش از ۴۵ هزار نفر در شهرستان اندیمشک واکسینه شده‌اند و همچنین واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد عموم شهروندان اندیمشکی و حتی کسانی که واکسینه هم شده‌اند بدون ماسک از منزل خارج نشوند و از ماسک استفاده کنند ادامه داد: لازم است گروه‌های سنی ۴۰ سال به بالا در شهرستان اندیمشک که تا کنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

جهانگیری تصریح کرد: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک تحت‌ کنترل است اما شهروندان باید همچون پیک‌های گذشته با ستاد کرونا و کادر درمان همکاری لازم را داشته باشند تا دچار کمبودی در حوزه درمان نشویم.

 

در ادامه این نشست، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک و تعدادی از پزشکان بیمارستان امام علی (ع) گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان را ارائه دادند.

 

کد خبر 1084167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha