استقرار بیمارستان صحرایی در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد

با توجه به بحرانی شدن شرایط شیوع کرونا، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ مردادماه، بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ با توجه به بحرانی شدن شرایط شیوع کرونا، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه، بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد مستقر شد.

 


 

گفتنی است؛ با توجه به مراجعه روزانه صدها نفر به این بیمارستان، بناست تا در محل راه اندازی که به عنوان تریاژ صفر فعالیت خواهد کرد، بیماران قبل از ورود به بیمارستان مورد غربالگری قرار گیرند.

 


 

پس از انجام غربالگری، بیمارانی که نیازمند دریافت خدمات سرپایی هستند، پس از دریافت دستورات لازم از پزشک مستقر جهت ادامه فرآیند درمانی به بیمارستان امام رضا (ع) راهنمایی خواهند شد که در آنجا خدماتی از قبیل دریافت دارو، تزریق آمپول رمدسیور و ... برای آنان انجام خواهد شد.

 

 

همچنین بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی تر و بستری داشته باشند به یکی از بیمارستان های امام علی (ع) و یا امام حسن (ع) ارجاع خواهند شد.

 


 

لازم به ذکر است؛ در پی تشدید شیوع کرونا متأسفانه هم اکنون بیش از ۷۵۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

 

کد خبر 1084172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha