سیاه پوشی شهر کرج و فضاسازی یا محوریت ماه محرم قابل تقدیر است

ایزدیار با تشکر از سرپرست شهرداری کرج و معاونان آنآن گفت: پوشش موثری در زمینه سیاه پوش شدن فضای شهر کرج به مناسبت ماه محرم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز ، عمار ایزدیار در جریان نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر کرج با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ماجرای عاشورا درس است، درس اقدام و نهراسیدن از خطرات و وارد شدن به میدان های بزرگ و همینطور دکتر شریعتی آورده است که امام حسین(ع) بیش از تشنه آب تشنه لبیک بود افسوس که بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تشکر از سرپرست شهرداری کرج و معاونان آن افزود: پوشش موثری در زمینه سیاه پوش شدن فضای شهر کرج به مناسبت ماه محرم انجام شده است.

اوی ادامه داد: اصلاح بودجه شهرداری از اولویت های برنامه ریزی‌ با هدف ارتقاء مدیریت شهری‌است؛ از دیگر اولویت ها، وضعیت نیروی انسانی و تسریع آن است.
به گفته ایزدیار امروزه یکی از مهمترین مسائل گرانی افسار‌گسیخته ای است که جامعه با آن درگیر‌ شده است؛ ظرفیت‌ سازمان‌ میادین‌ ذیل جهاد کشاورزی می تواند زمینه و ظرفیتی در جهت رفاه مردم است.

یکی‌از پروژه هایی که به ‌صورت جهادی باید محقق شود راه اندازی دریاچه مصنوعی در ورودی شهر کرج است در این رابطه سازمان زیباسازی با همکاری آب منطقه ای کار ماندگاری در تحقق این طرح می تواند داشته باشد.

شهر کرج گران مدیریت می شود

ایزدیار با ضروری خواندن در معرض عموم قراردادن اسناد مالی شهرداری بیان کرد: شهر کرج گران مدیریت می شود؛ مردم در امکانات حداقل خود ماندند و این در حالی است که هزینه کردهای بسیاری را در شهرداری ها شاهد هستیم.

کد خبر 1084181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha