اجرای طرح های آبرسانی، خط برق و فیبر نوری برای بندر تجاری شادگان

سلیمانی دشتکی از اجرای طرح های زیرساختی در زمینه آبرسانی، خط برق و فیبر نوری برای بندر شادگان و طرح های آبرسانی به روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه ها و مصوبات شاهد تحول و رونق خوبی در بندر شادگان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (پنجشنبه ۲۱ مرداد) در نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان شادگان اظهار کرد: بخش مهمی از مصوبات جلسات گذشته این قرارگاه انجام شده و در این جلسه چند تصمیم بسیار مهم و اساسی با تأمین منابع گرفته شد که برای مردم شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه یکی از مباحث مطرح شده موضوع احداث خط فیبر نوری به طول ۱۴ کیلومتر بود که حفاری آن تقریبا انجام شده افزود: فیبر نوری چهار کیلومتر از آن نیز اجرا شده و شهریور ماه به انجام برسد و با همکاری سازمان بنادر و کشتیرانی و مخابرات در حال انجام است.

 

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که مطرح شد طرح احداث خط برق بندر تجاری شادگان به طول ۴۷ کیلومتر بود که این پروژه از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی کشور به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان تامین اعتبار و ابلاغ شده و تا ۲ هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

سلیمانی دشتکی ابراز کرد: دستور کار دیگر جلسه طرح آبرسانی به بندر تجاری شادگان است که مشاوره آن صورت گرفته و مناقصه طرح در حال انجام است و حداکثر تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آبرسانی به بندر تجاری شادگان آغاز می‌شود. 

 

وی ادامه داد: موضوع دیگر مطرح شده در جلسه پروژه آبرسانی به روستاهای مسیر جفال و ابوشلوگ بود که قرار شد تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد. 

 

استاندار خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه ها و مصوبات شاهد تحول و رونق خوبی در بندر شادگان باشیم و مشکلات تنش آبی روستاهای این شهرستان را کاهش دهیم.

 

کد خبر 1084269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha