خبرنگاران به عنوان سربازان راستین، در مقابل هجمه عملیات روانی دشمنان  هستند

طاهری گفت: امروز خبرنگاران به عنوان سربازان راستین، صبور و مقاوم این کشور در مقابل هجمه عملیات روانی دشمنان می باشند به طوری که خبرنگاری شغلی حساس و پر مشغله بوده و هر کسی این لیاقت و شایستگی را ندارد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری  با تبریک روز خبرنگار و تسلیت یه مناسبت ماه محرم  گفت:  خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان گویای مردم افسران جنگ نرم حاضر هستند که با اطلاع رسانی خود جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه سوق می دهند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا افزود: اولویت وارجحیت کار خبرنگار تحکیم  امنیت وآرامش روحی وروانی جامعه وتنویر افکار عمومی نسبت به رخدادها در قلمرو درک مخاطبین است .

وی خاطر نشان کرد:خبرنگاران نقش مهمی در خدمت به مردم با تلاش صادقانه خود برعهده دارند وماموریتی که امرروز بر دوش شماست بسیار مهم است

 

طاهری تصریح کرد: در حال حاضر نقش ارتش در جنگ تحمیلی برای نسل جوان امروز کمتر معرفی شده و حتی اردوهای کاروان های راهیان نور نیز کمتر به نقش مثبت و سازنده ارتش در جنگ پرداخته اند و نیروهای ارتشی در جنگ و تمام عرصه از جمله سیل، زلزله و… به صورت فعال حضور داشته و لذا از خبرنگاران تقاضا داریم افتخارات ارتش را در تمام عرصه ها به گوش مردم برسانند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با اشاره به فعالیت های چشمگیر ارتش در وقایع بخصوص زلزله ۲۱آیان ۹۶  اظهار کرد: در زلزله ۹۶ ارتش جزو اولین نیروهایی بود که به داد زلزله زدگان رسید و اولین صدایی که به کمک زلزله زدگان شتافت صدای بالگرد های ارتش جمهوری اسلامی بود .

 

 وی با اشاره به واکسیناسیون نیروهای ارتش  در استان  کرمانشاه گفت:طی چند روز آینده واکسیناسیون ارتشی ها در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد و سعی بر آن است تا پرسنل ارتش سریع تر در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

 

در ادامه این نشست حجت الاسلام بیژن سلیمانی  گفت: خبرنگاری به عنوان شغلی سخت، تخصصی و پر زحمت است که سرعت،دقت و صحت سه اصل اساسی در این حرفه است که خبرنگاران موفق، این سه اصل را رعایت می‌کنند.

 

 

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای غرب افزود: خبرنگاران با ژرف نگری و دقت بالا مسائل را دنبال می‌کنند و کسانی می‌توانند اثر گذار باشند که خبر را درست منتقل نمایند.

 

وی  تصریح کرد: در واقعه کربلا نقش حضرت زینب(س)به عنوان روایت گر واقع کربلا  بسیار تاثیر گذار بود  و اگر حضرت زینب(س) نبود اخبار آنگونه که هست به سمع مردم نمی‌رسید،همواره حق را بگویید و از هیچ چیز نهراسید.

 

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: حماسه جاودان کربلا و واقعه عاشورا از مهمترین و سرنوشت سازترین حوادث تاریخ بشمار می آید که هر چه بیشتر به آن پرداخت می‌شود، عظمت و شکوه آن بیشتر و بیشتر جلوه می نماید.

 

گفتنی است در پایان از خبرنگاران با اهدای اوح تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 1084302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha