تبدیل شدن دهلران به فرمانداری یکی از مطالبات به حق مردم دهلران بود

فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در این شهرستان وجود دارد تبدیل شدن دهلران به فرمانداری یکی از مطالبات به حق مردم دهلران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، «مجید عسگری» در آیین افتتاح فرمانداری ویژه دهلران که با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: ارتقا فرمانداری دهلران به فرمانداری ویژه توسط دولت باعث روند توسعه این شهرستان خواهد شد.

 

 وی ضمن تقدیر از استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تحقق فرماندری ویژه دهلران، گفت: امروز به همت دولت تمامی دست‌اندرکاران کارخانه سیمان دهلران روند عملیات اجرایی خود را از سر گرفته است.

 

عسکری با بیان اینکه خدمات دولت در شهرستان علی رغم محدودیت منابع و تحریم و خشکسالی قابل تقدیر است، افزود: خوشبختانه دولت در بحث خدمات رسانی و توسعه شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

 

فرماندار ویژه دهلران با تبریک به رئیس جمهور جدید، یادآور شد: امیدواریم با اتحاد و همدلی و تلاش شاهد گره گشایی از مشکلات مردم در دولت سیزدهم باشیم.

 

وی به شرایط قرمز کرونایی شهرستان اشاره و یادآور شد: اصناف و بازاریان مردم و کادر درمان همکاری بیشتر کنند تا از این پیک هم عبور کنیم چرا که تقریبا ظرفیت تخت های بیمارستان تکمیل است.

 

فرماندار ویژه دهلران از همه مردم خواست در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش همکاری کنند.

 

عسگری واکسیناسیون نیروهای شرکت ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات بیمارستان و راه اندازی سی تی اسکن و سونوگرافی و حل مشکلات آبگرم از موضوعات مهمی هستند که امیدواریم استاندار پیگیری و حل و فصل کنند.

کد خبر 1084319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha