حرکت دسته‌های عزاداری باید فقط به صورت محله‌ای انجام شود

جهانگیری با بیان اینکه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی ستاد ملی کرونا، مدت زمان برگزاری مراسم عزاداری حداکثر ۲ ساعت است گفت: حرکت دسته‌های عزاداری باید فقط به صورت محله‌ای انجام شود و جابه‌جایی منطقه به منطقه و شهر به شهر، ممنوع است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی ستاد ملی کرونا، مدت زمان برگزاری مراسم عزاداری حداکثر ۲ ساعت است اظهار کرد: حرکت دسته‌های عزاداری باید فقط به صورت محله‌ای انجام شود و جابه‌جایی منطقه به منطقه و شهر به شهر، ممنوع است.

 

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا اندیمشک با اشاره به اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی ضرورت دارد افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی شرکت‌کنندگان در مراسمات و همچنین استفاده از طبل، سنج و وسایل مشابه در برگزاری مراسم با اولویت شخصی بودن مجاز است و در غیر این صورت با انجام گندزدایی و ضدعفونی قبل از استفاده شخص بعدی منعی ندارد.

 

وی اذعان کرد: بر اساس فرمايشات رهبر معظم انقلاب، در برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم باید شیوه‌نامه‌های ابلاغی با شدت و کمال دقت رعایت شوند تا این مراسمات موجب شیوع بیماری کرونا نشوند و این امر دست‌آویز مخالفان و‌ دشمنان اسلام و انقلاب قرار نگیرد.

 

کد خبر 1084356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha