مراسم عزاداری ماه محرم همراه با روایت گری وقایع کربلا با همت کانون امام حسین (ع) تویسرکان

هاشمی گفت: مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم همراه با روایت گری وقایع کربلا با حضوربا همت کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

«علی هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  هر ساله در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی بویژه ایام محرم و صفر با همت کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) در مسجد امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان برنامه های متنوعی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان افزود:  برگزاری مراسم عزاداری ، همراه با پرده خوانی و قرائت زیارت عاشورا ویژه نوجوانان پسر عضو کانون و مراسم عزاداری همراه با روایت گری از وقایع کربلا ویژه بانوان از برنامه های اجرای در دهه محرم است.

 

وی ادامه داد: اجرای برنامه های متنوع و هدفمند تربیتی و هنری با محوریت معارف عاشورایی و ترویج ارزش های دینی و اسلامی با همت کانون امام حسین (ع) در دهه اول محرم اجرا می شود.

 

وی به طرح های مختلف اجرای در کانون امام حسین (ع) در طی سال  اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ادب در 4 بخش شامل ادب در برابر اهل بیت (ع)، ادب در برابر خداوند، ادب در خانواده ، و آشنایی با ادب که مطالب آن را کانون تهیه و در اختیار اعضای قرار می دهد ویژه نسل جوان کانون برگزار می شود.

 

هاشمی به اجرای طرح گلدان اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح به نوجوانان کانون یک گلدان با بذر گل می دهیم و از آنها می خواهیم از این گل مراقبت کنند و در کنار آن آموزش می دهیم همانگونه که برای برورش یک گل به آب و نور نیاز است انسان ها نیز برای پرورش روح خود نیازمند بسیاری از چیزها هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان تویسرکان بیان کرد: تشکیل هیات نوجوانان قاسم ابن الحسن (ع) در فضای مجازی با حضور اعضای کانون از دیگر اقدامات انجام شده در ماه محرم است.

کد خبر 1084359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha