شبکه فاضلاب شهر جهرم تکمیل می‌شود

رضایی کوچی گفت: با اختصاص اعتباری تصفیه خانه فاضلاب جهرم تکمیل می‌شود، گفت: ارتقای تصفیه فاضلاب جهت افزایش توانایی ارائه خدمات جمع‌آوری بهبود و بهینه‌سازی فرایند تصفیه‌خانه و دفع بهداشتی پساب فاضلاب شهر جهرم مدنظر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (پنجشنبه ۲۱ مرداد) در نشست بررسی و اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان جهرم گفت: اعتبار در نظر گرفته شده در سال جاری از محل تسهیلات ماده ۵۶،  معادل هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای احداث تقریبی ۸۰ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب باقی مانده در شهرستان جهرم است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با اختصاص این اعتبار همچنین تصفیه خانه فاضلاب نیز تکمیل می‌شود، افزود: ارتقای تصفیه فاضلاب جهت افزایش توانایی ارائه خدمات جمع‌آوری بهبود و بهینه‌سازی فرایند تصفیه‌خانه و دفع بهداشتی پساب فاضلاب شهر جهرم مدنظر است.

 

«علی بوستانی» نیز در این جلسه گفت: تاکنون کل خط انتقال فاضلاب به طول ۹ و ۲ دهم کیلومتر و خطوط اصلی و شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۱۰۸ کیلومتر از کل متراژ ۲۳۰ کیلومتر در شهر جهرم اجرا شده است.

 

مدیرکل آبفای استان فارس افزود: تعداد چهار هزار و ۹۰۰ فقره انشعاب فاضلاب اجرا و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته که پساب جمع آوری شده به تصفیه‌خانه هدایت شده و تصفیه و گندزدایی می‌شود.
 

وی عنوان کرد: با بانک صادرات به منظور بهره گیری از سازوکار ماده ۵۶ بابت ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر جهرم با حمایت‌های نماینده این شهرستان رایزنی های لازم انجام شد.

 

کد خبر 1084361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha