مهمترین و اساسی ترین مسئله امروز اقتصاد کشور است 

حجت الاسلام یحیی احمدی زاده گفت: مهم ترین و اساسی ترین مسئله امروز، مسئله اقتصاد کشور است و رهبری فرمودند؛ تقویت تولید داخلی بسیار مهم و اساسی است که باید تقویت شود تا محتاج دیگران نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۲ مرداد حجت الاسلام «یحیی احمدی زاده» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، گفت: حضرت اباعبدالله (ع) در وصیت نامه ای کوتاه اما پر محتوا خطاب به برادرش محمد ابن حنفیه فرمودند؛ من از روی هوا و هوس قیام نكرده‌ام، قصد ظلم به دیگران نیز ندارم و در پی کسب مال دنیا نیستم.


امام جمعه موقت قلعه گنج افزود: بلکه هدفم از قیام اصلاح امت جدم رسول الله (ص)، امر به معروف و نهی از منکر، احیای سنت پیامبر (ص)، حمایت از حق و مبارزه با باطل، تشکیل حکومت اسلامی، مبارزه با جهل، اجرای عدالت، مقام شفاعت عظما، افشای چهره منافقان و امتحان گسترده مسلمین است.


وی ابراز کرد: جرقه قیام امام حسین (ع) از وقتی شروع شد که معاویه از دنیا رفت و فرزندش یزید بر روی کار آمد زیرا یزید  فردی فاسق، شراب خوار، سگ باز، میمون باز و زنا کار بود.


حجت الاسلام احمدی زاده با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حکم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: مهم ترین و اساسی ترین مسئله امروز، مسئله اقتصاد کشور است و رهبری فرمودند؛ تقویت تولید داخلی بسیار مهم و اساسی است که باید تقویت شود تا محتاج دیگران نباشیم.


خطیب موقت جمعه قلعه گنج اضافه کرد: وارد کردن مردم در میدان اقتصاد یکی دیگر از موضوعات مهم است چون اگر مردم پای کار باشند قطعا اقتصاد رونق پیدا می کند و به نقطه ایده ال می رسد.


وی اظهار کرد: از جمله موضوعات اساسی که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند؛  ایجاد اشتغال برای جوانان بود که حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به جوانان سفارش کردند که این جوانان قدرت و توانایی در همه زمینه ها دارند که به کار گیری قشر جوان باید در اولویت برنامه ها باشد.


حجت الاسلام احمدی زاده تصریح کرد: حفظ و ارزش پول ملی سرمایه اصلی هر کشور است و حل مشکل گرانی بر اقشار کم درآمد و ضعیف فشار بسیار وارد می کند بنابراین حضرت آقا فرمودند؛ اینها اولویت این دولت است که هر چه زود این مشکلات رفع شود.


امام جمعه موقت قلعه گنج با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی، عنوان کرد: مقاومت با استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و هم پیمانان آنها است و حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ تجربه ما از این دنیا در این سال های طولانی این است که مسلمان ها ولو یک عده خاص یا گروه خاص، هنگامی که مقابل ابر قدرت ها مقاومت کنند پیروز می‌شوند و حضرت آقا در مورد مقاومت اسلامی فرموده اند؛ جوانان لبنان با مقاومت، شجاعت، بیداری، ایثار و فداکاری یک تو دهنی نه تنها به اسرائیل بلکه به آمریکا زدند و آنها مفتضحانه شکست خوردند.


وی در خاتمه، به هفته امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روز تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اشاره کرد.

کد خبر 1084382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha