اقامه عزای حسینی در جوار بقعه متبرکه امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه

شامگاه امشب ۲۱ مرداد مصادف با شب چهارم ماه محرم مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در فضای باز بقعه متبرکه امام سلطان سید احمد ساردوئیه اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۱ مرداد مصادف با شب چهارم ماه محرم مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در فضای باز بقعه متبرکه امام سلطان سید احمد ساردوئیه اقامه شد.



حجت الاسلام «حسین جهانبانی» در این مراسم ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، گفت: عزاداری امری مستحب است اما اگر در مراسم نکات بهداشتی رعایت نشود آن وقت مرتکب کار حرام شده ایم.


امام جمعه ساردوئیه افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم بنابراین ما باید در لبیک به فرمایش ولی امر مسلمین این نکات را با دقت رعایت کنیم تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.
 

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ این ماه محرم ما باید به درگاه خداوند تضرع، دعا و استغفار کنیم همان طور که در اوایل شیوع کرونا، ایشان ما را توصیه به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه کردند.


حجت الاسلام جهانبانی با اشاره به شروع کار دولت جدید، خاطرنشان کرد: دولت جدید نیاز به همکاری ما و شما دارد اگر مردم همراه این دولت شوند آنگاه این دولت، دولتی موفق می شود.


امام جمعه ساردوئیه در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که حجم مشکلات بسیار زیاد است بنابراین رفع مشکلات زمانبر است.

کد خبر 1084383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha