۷۰ درصد فرهنگیان کردستان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تاکنون ۷۰ درصد فرهنگیان کردستان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

رشید قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از تزریق واکسن 17 هزار و 333 نفر، حدود 70 درصد از فرهنگیان استان در مرحله اول واکسیناسیون خبر داد.

 

وی افزود: واکسیناسیون  فرهنگیان کردستان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز و هم‌اکنون در 17 مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

 

وی خاطر نشان کرد: کار واکسیناسیون فرهنگیان نهم مرداد ماه در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه آغاز شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: 17 هزار و 333  نفر فرهنگی استان، معادل 70 درصد فرهنگیان تا روز سه شنبه 19 مردادماه 1400 مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

 

قربانی گفت: در مرکز استان 2 پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج راه‌اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: جهت پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه‌اندازی شد و گروه‌های مشمول بر اساس برنامه زمان بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع رسانی شده است در این مرکز مرحله اول مسکن خود را تزریق کرده‌اند.

 

کد خبر 1084450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha