راه اندازی کاروان خیمه خورشید با هدف تبیین قیام عاشورا در بهشهر

پورقربان گفت: کاروان خیمه خورشید در بهشهر به راه افتاد و با اجرای نمایش، سرود و مداحی در نقاط مختلف شهر و روستاهای بهشهر یاد و نام سرور و سالار شهیدان را گرامی داشتند.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کاروان خیمه خورشید در بهشهر به راه افتادند و با اجرای نمایش، سرود و مداحی در نقاط مختلف شهر و روستاهای بهشهر یاد و نام سرور و سالار شهیدان را گرامی داشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: کاروان خیمه خورشید در بهشهر، خلیل شهر، رستمکلا و گرجی محله در قالب عزاداری خودرویی وارد صحنه شده و در بزرگداشت دهه محرم الحرام و در دورانی که کرونا به شدت در حال تاخت و تاز است تلاش دارد تا در راستای نهادینه کردن ارزش ها در این دهه تلاش کند.

 

وی تصریح کرد: این کار به همت فرهنگی سپاه ناحیه بهشهر با همراهی سپاه نکا اجرایی شده است و تلاش داریم تا در احیای سنت پیامبر و امر به معروف و نهی از منکر و تبیین قیام عاشورا فعالیت های موثری برای نسل جدید انجام و اجرایی شود.

 

پورقربان گفت: کاروان خیمه خورشید در بهشهر به راه افتادند و با اجرای نمایش، سرود و مداحی در نقاط مختلف شهر و روستاهای بهشهر یاد و نام سرور و سالار شهیدان را گرامی داشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: قیام امام حسین (ع) حیات مجددی به اسلام داد و باید اکنون این مهم برای نسل جدید تبیین شود که همه ما در این راستا مسئولیم.

کد خبر 1084536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha