پذیرش دانشجویان جدید در دانشکده علوم قرآنی ملایر

حجت الاسلام نوروزی گفت: دانشکده علوم قرآنی ملایر امسال در مقطع کارشناسی در رشته قرآن و علوم و حدیث با کد رشته ۱۸۵۲۴ و بر اساس سوابق تحصیلی به صورت رایگان تعداد ۳۰ نفر دانشجو می پذیرد.

«حجت‌الاسلام حسنعلی نوروزی»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  دانشکده علوم قرانی ملایر امسال  در مقطع کارشناسی در رشته قرآن و علوم و حدیث با کد رشته 18524 و بر اساس  سوابق تحصیلی به صورت رایگان تعداد 30 نفر دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر بیان کرد: دارندگان مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی رشته های شاخه نظری(علوم انسانی، تجربی و ریاضی و فیزیک)؛  اولویت اول رشته انسانی می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دانشکده  ۳۳۳۵۰۰۷۲-۰۸۱شماره روابط عمومی  ۰۹۲۱۷۱۴۴۸۹۸ ارتباط بگیرند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵۰ دانشجو در این دانشکده  در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند .

وی افزود:40 نفر از  دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم قرآنی با دو گرایش «اعجاز قرآن» و «گرایش ادبی» مشغول به تحصیل هستند، و تعداد 110 نفر نیز در رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کند.

وی تصریح کرد: با  پذیرش دانشجویان جدید تعداد دانشجویان  این دانشکده به 180 نفر می‌رسد کهبا  توجه به شیوع کرونا برنامه ترم آینده دانشکده امسال نیز به صورت مجازی خواهد بودو زیر ساخت های لازم برای برگزاری ترم آینده در دانشکده انجام شده است

وی با بیان اینکه تا کنون جوانان موفق و متعهدی از  این دانشکده فارغ التحصیل شدند  افزود:این مرکز روزانه به صورت رایگان است و تمام تسهیلاتی را که وزارت علوم برای همه دانشکده های دولتی کشور دارد در این دانشکده نیز وجود دارد.

رئیس دانشکده علوم قرانی ملایر اضافه کرد:  وام‌های دانشجویی مربوط به صندوق رفاه دانشجویان،  اعضای هیئت علمی و اساتید مجرب همه با مدرک دکتری ،امکانات مجزا شامل سالن مطالعه ، سایت مجزا و سلف غذاخوری مجزا برای خواهران و برادران از جمله امکانات این دانشگاه است.

حجت الاسلام نوروزی  با اشاره به برنامه‌های پژوهشی و برنامه‌های فرهنگی و گسترده در دانشکده در طول سال  تصریح کرد: امسال نیز نشست‌های علمی در خصوص گام دوم انقلاب در راستای دولت جدید و برنامه های  مناسبتی، مسابقات قرآن تولید محتوا برنامه های دیجیتالی در حوزه اطلاعات تفسیر قرآن و... را در برنامه داریم که این برنامه‌ها را در فضای مجازی خواهد بود و  اگر  کلاس ها به صورت حضوری باشد این برنامه‌ها نیز به صورت حضوری انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1084550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha