راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی/ احسان مردم خراسان جنوبی به نیازمندان رنگ حسینی گرفت

رفیعی از اجرای مرحله دیگری از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در ماه محرم و صفر در برنامه «اطعام و احسان حسینی» با راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه خبر داد.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از بیرجند با تسلیت ایام سالروز شهادت سید و سالار شهیدان، گفت: طرح اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری و مساجد با هدف گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مددجویان در ایام محرم و صفر در ادامه پویش های ایران همدل و کمک های مومنانه در خراسان جنوبی اجرا می شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه جمع آوری ۲۰ میلیارد تومان کمک مردمی در این طرح هدف گذاری شده است، ادامه داد: در همین راستا ۷۲ آشپزخانه طرح اطعام حسینی به نیت ۷۲ تَن شهید کربلا با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی، هیأت‌های مذهبی و مؤسسات خیریه در استان راه اندازی شده است.

 

وی از پیش بینی طبخ بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع بیش از ۲۴ هزار سبد غذایی در طرح اطعام حسینی و احسان حسینی خبر داد و افزود: در این طرح مردم خیر و نیکوکار استان و عزاداران حسینی در طول ماه محرم و صفر می توانند کمک ها و نذورات خود را برای کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

 

رفیعی بیان کرد: سال گذشته در ماه عزای حسینی مردم نیکوکار و عزادار بیش از هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۷ هزار و ۷۰۰ سبد کالا و ۳۶۵ هزار پرس غذای گرم به نیازمندان استان مساعدت کردند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی در ادامه افزود: برای این منظور همه دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان و ۱۰۶ مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک ها و نذورات مردم مومن و عزادار هستند.

 

وی به روش‌های مشارکت مردم و خیران در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: شماره گیری کد دستوری #۰۵۶*۱*۸۸۷۷ و یا شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۱۰ بانک ملی از روش‌های مشارکت در این طرح در ماه محرم و صفر است.
 

کد خبر 1084601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha