اجرای پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی

مدرسی گفت: پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی با هدف جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در اهدای خون در استان قزوین اجرا می شود.

«مریم مدرسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و یکی از اقدامات ما به مناسبت این ایام که هر ساله در استان قزوین برگزار می شود، اجرای پویش نذرخون از تاسوعا تا اربعین حسینی است.

 

مدیرکل انتقال خون استان قزوین ادامه داد: این پویش با توجه به نیاز استان به خون و فرآورده های خون به ویژه در شرایط کرونایی و با هدف حمایت از بیماران نیازمند به فرآورده های خون و جلب مشارکت مردم در این اقدام خداپسندانه اجرایی می شود که از مردم نیکوکار استان می خواهیم در این پویش شرکت کنند و  زندگی را به بیماران هدیه دهند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مراکز ما در قزوین و تاکستان آماده حضور مردم نوعدوست و نیکوکار برای اهدای خون هستند که بر این اساس مرکز قزوین سه شنبه 26 مرداد از ساعت هشت تا 23، چهارشنبه 27 مرداد مصادف با روز تاسوعا از ساعت هشت تا 24، پنجشنبه 28 مرداد مصادف با روز عاشورا از ساعت هشت تا 19 و جمعه 29 مرداد از ساعت 9 تا 13 آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.

 

مدرسی اعلام کرد: در تاکستان هم پذیرش مرکز در روز چهارشنبه 27 مرداد مصادف با روز تاسوعا از ساعت هشت تا 18 و پنجشنبه 28 مرداد مصادف با روز عاشورا از ساعت هشت تا 17 است.

 

وی تأکید کرد: ساعت پذیرش مرکز قزوین در سایر ایام از ساعت هشت تا 20 و در مرکز تاکستان از ساعت هشت تا 13 است.

 

مدیرکل انتقال خون استان قزوین خاطر نشان کرد: در شهرستان بوئین زهرا هم سامانه سیار خونگیری منتظر مردم نیکوکار این شهرستان است که بر این اساس سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 مرداد ماه مصادف با شب تاسوعا و شب عاشورا از ساعت 18 تا 22  پذیرش اهداکنندگان خون صورت می گیرد.

 

وی یادآور شد: اهداکنندگان خون این اطمینان را داشته باشند که پروتکل های بهداشتی در مراکز اهدای خون به صورت جدی مورد توجه است و از این لحاظ خطری متوجه اهداکنندگان نیست.

 

کد خبر 1084624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha