پخت و توزیع غذای نذری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سورشجان

عبدالله زاده سورشجانی گفت: آیین پخت و توزیع غذای نذری ماه محرم به صورت بسته بندی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «جبل النور» در مسجد جامع شهر سورشجان برگزار شد.

«حميد عبدالله زاده سورشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین پخت و توزیع غذای نذری ماه محرم به صورت بسته بندی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «جبل النور» در مسجد جامع شهر سورشجان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «جبل النور» مسجد جامع شهر سورشجان ادامه داد: در این آیین معنوی بیش از ۲۰۰ پرس غذای گرم بین مردم به ویژه نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «جبل النور» مسجد جامع شهر سورشجان با شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در توزیع بسته های غذای نذری با سایر ارکان مسجد همکاری کردند.

 

عبدالله زاده سورشجانی گفت: مواد اولیه پخت و توزیع غذای نذری ماه محرم هرساله توسط مردم و خیرین، کانون فرهنگی هنری «جبل النور»، هیئت امنا و بسیج مسجد جامع این شهر تامین می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «جبل النور» مسجد جامع شهر سورشجان ادامه داد: این آیین تا قبل از شیوع کرونا بین عزاداران حسینی به صورت جمعی در مسجد جامع توزیع می شد اما از سال گذشته به علت شیوع کرونا این امر معنوی در بسته های بهداشتی بین عزاداران، نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

 

کد خبر 1084627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha