تعطیلی کتابخانه های عمومی خوزستان/معرفی کتاب با موضوع عاشورا در هیئت های مذهبی

حسین زاده گفت: ۷۰ عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با عاشورا تهیه شده که کتابداران در شهرهای مختلف با حضور در هیئت های مذهبی، ضمن تقدیر از فعالیت های روشنگرایانه کنشگران مذهبی به معرفی کتاب در آن هیئت خواهند پرداخت.

«عباس حسین زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار ابتلا به این ویروس کتابخانه های عمومی استان تا پنجشنبه ۴ شهریور تعطیل شدند، این تصمیم برای حفظ سلامتی شهروندان اتخاذ شده است.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان افزود: شیوع ویروس کرونا فرصت بسیار مناسبی بود تا بتوانیم زیرساخت های فضای مجازی و ارسال کتاب درب منازل را توسعه و تقویت دهیم که به همین مناسبت پروژه ارسال کتاب در کلانشهر اهواز و شهرستان بهبهان فعال شده است.

 

وی با اشاره به جشنواره کتابخوانی رضوی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی کتابخانه ها محوریت فعالیت و دورکاری کاکنان این نهاد در استان موضوع تولید محتوا و تمرکز بر برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی خواهد بود.

 

حسین زاده در ادامه به فعالیت های کتابخانه های عمومی در ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد: ۷۰ عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با عاشورا تهیه شده که کتابداران در شهرهای مختلف با حضور در هیئت ها ضمن تقدیر از رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت های روشنگرایانه کنشگران مذهبی به معرفی کتاب در آن هیئت خواهند پرداخت.

 

کد خبر 1084630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha