۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی درارومیه افتتاح می‌شود

رضایی گفت: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه ارومیه طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

«جهانبخش رضایی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه ارومیه طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: این تعداد آشپزخانه فردا توسط مرکز نیکوکاری بین‌الحرمین و موکب خادمان دربار ابا عبدالله الحسین (ع) به مدیریت جواد صدیقی افتتاح می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲۱۱ مرکز نیکوکاری در آذربایجان‌غربی ظرفیت طبخ و توزیع غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی را در استان دارا هستند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح اطعام حسینی، ۳۳ هزار بسته غذایی و ۲۲۵ هزار پرس غذای گرم در میان مددجویان و نیازمندان استان با مبلغ نزدیک به ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توزیع شود که در مقایسه با سال گذشته، ۳۵ درصد رشد خواهد داشت.

رضایی بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند جهت مشارکت در طرح اطعام حسینی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ و همچنین کد دستوری #۱۴* اقدام نمایند.

کد خبر 1084647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha