اقامه عزای دهه اول محرم توسط کانون «معراج اندیشه» جونقان

داودی جونقانی گفت: ویژه برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) دهه اول ماه محرم توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» جونقان به صورت مجازی و جمعی و با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

«مجید داودی جونقانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در دهه اول ماه محرم توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» جونقان به صورت مجازی و جمعی و با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» مسجد حضرت مرتضی علی (ع) شهر جونقان ادامه داد: به ‌دلیل وجود بیماری کرونا امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌ ها و فعالیت‌ های مدنظر کانون در حوزه فضای مجازی اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و تبیین قیام عاشورا، مداحی مداحان اهل بیت (ع) و قرائت قرآن و زیارت عاشورا از جمله برنامه هایی است که به صورت ویژه در دهه اول ماه محرم توسط کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» جونقان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

داودی جونقانی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» جونقان در این ایام است که با توجه به شیوع کرونا و ضرورت پیشگیری از این بیماری، برخی در مراسم های حضوری شرکت نمی کنند بنابراین فضای مجازی فرصتی است تا این افراد از برنامه های این چنین بهره مند شوند و نهایت بهره را از این ماه را ببرند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» مسجد حضرت مرتضی علی (ع) شهر جونقان ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند اقدام دیگری است که در دهه اول ماه محرم توسط کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» جونقان صورت می گیرد.

 

وی یادآور شد: این فعالیت های کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» جونقان از زمان شیوع کرونا به صورت پررنگ آغاز شده و اعضای این کانون تاکنون خدمات گسترده ای برای کمک به نیازمندان انجام داده اند.

 

کد خبر 1084684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha