کم لطفی مسئولان به خبرنگاران زیر سایه کرونا

مسئولان شهرستان صومعه‌سرا به بهانه کرونا، نسبت به خبرنگاران در هفته خبرنگار کم‌لطفی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، خبرنگاران طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی هستند و در جریان شیوع بیماری کرونا این خبرنگاران بودند که پا به پای مسئولان و کادر درمان در راستای فرهنگ‌سازی مقابله با شیوع این بیماری گام‌های موثری برداشتند.

 

اگرچه شغل خبرنگاری یکی از جذاب‌ترین و پر مخاطره‌ترین شغل‌های حال حاضر است و سربازان خط مقدم اطلاع‌رسانی بدون کوچکترین چشم‌داشتی مشغول تولید خبر در زمینه‌های مختلف هستند اما این باعث نمی‌شود که هفته خبرنگار در شهرستان به فراموشی سپرده شود.

 

 اگرچه روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای عرض تبریک و خدا قوت به زحمات و خدمات خبرنگاران و بهانه‌ای برای بهتر اندیشیدن و مشورت با صاحبان قلم است اما امسال خبرنگاران شهرستان صومعه‌سرا در هفته خبرنگار در سکوت به سر بردند و مسئولان به بهانه بیماری کرونا از برگزاری مراسم‌های مختلف برای خبرنگاران خودداری کردند.

 

این روزها فقط شنیده می‌شود مسئولان گفته‌اند منتظریم تا وضعیت شهرستان رو به بهبودی رود تا از خبرنگاران تجلیل به عمل آید، اما چند سوال در ذهن ما شکل می‌گیرد، برگزاری جلسات متعدد و شلوغ، بازدید از مکان‌های مختلف به صورت جمعی و خیلی از برنامه‌های دیگری که در شهرستان برگزار می‌شود ربطی به بیماری کرونا ندارد و خبرنگار هم باید آن را پوشش دهد اما تا به خبرنگاران رسید برگزاری هر برنامه‌ای منوط به بهبود وضعیت شهرستان شد.

 

خبرنگاران شهرستان صومعه‌سرا یکی از خوش قلم‌ترین خبرنگاران استان گیلان هستند اگرچه بی‌مهری‌های زیادی در طول سال به آنها می‌شود اما باز هم کم نمی‌گذارند و به رسالت خود ادامه می‌دهند تا دردی از آلام مردم را کاهش دهند.

 

اگرچه برخی از همکاران خبری خود را خبرنگاران مردمی می‌دانند اما باید بدانند خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولانند و پیام مردم را به مسئولان و پیام مسئولان را به مردم می‌رساند تا گامی موثر برای رفع مشکلات ولی نعمتان جامعه برداشته باشند.

 

امسال هم هفته خبرنگار گذشت و خبرنگاران صومعه‌سرا بدون اینکه توجهی به بی‌توجهی مسئولان نسبت به هفته خبرنگار داشته باشند، همانند قبل با صداقت به کار خبری خویش ادامه می‌دهند.

کد خبر 1084696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha