معرفی ۱۴۲ متقاضی دریافت تسهیلات بازسازی واحدهای زلزله زده به بانک

معاون فرماندار گرمه گفت: ۱۴۲ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات برای بازسازی واحدهای زلزله زده این شهرستان به بانک معرفی شدند.

«مجتبی ملکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: تا کنون 50 فقره پرونده به بانک کشاورزی، 67 فقره پرونده به بانک صادرات و 25 فقره به بانک مسکن معرفی شده است.

 

معاون فرماندار گرمه افزود: سقف تسهیلات بازسازی برای هر واحد مسکونی 80 میلیون تومان است و این خسارت دیدگان 30 میلیون تومان بلاعوض دریافت می کنند.

 

وی اظهارداشت: برای سرعت دادن به بازسازی مناطق خسارت دیده از زلزله، سیمان رایگان اهدایی بنیاد مستضعفان هم در روستاها تحویل می شود.

 

معاون فرماندار گرمه گفت: در برهه ای از زمان کار معرفی به بانک و اقدامات برای پرداخت تسهیلات به کُندی پیش رفت که بانک ها علت آن را کمبود نیروی انسانی اعلام کردند.

 

وی گفت: شمار شعب بانک ها در شهرستان کم است و بانک ها اعلام کرده اند که در زمینه خدمات رسانی با کمبود نیرو روبه رو هستند و در این زمینه مقرر شد تا این مشکل با پیگیری های مدیر شعب استان حل شود.

 

معاون فرماندار گرمه گفت: امید می رود با همکاری بانک ها کار بازسازی مناطق زلزله زده سرعت گیرد.

 

زلزله ۵.۵ ریشتری ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سنخواست، به حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در شهرستان های جاجرم، مانه و سملقان و گرمه خسارت وارد کرد.

 

کد خبر 1084701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha