برپایی هیات زنجیرزنی «حضرت علی اصغر (ع)» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: فعالیت هیات زنجیرزنی «حضرت علی اصغر (ع)» در ایام محرم از شب گذشته در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» آغاز شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» علاوه بر مراسم های عزاداری و سینه زنی که به صورت پرشکوه برگزار می شود دیگر فعالیت ها در زمینه معرفی حضرت سیدالشهدا (ع) و پیام عاشورا نیز صورت می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: از جمله این فعالیت ها که سابقه دیرینه ای نیز در این کانون فرهنگی و هنری دارد، راه اندازی هیات زنجیرزنی «حضرت علی اصغر (ع)» بوده که سالهاست در ایام محرم به اجرای برنامه می پردازد.

 

وی بیان کرد: هیات زنجیرزنی این کانون فرهنگی و هنری از شب گذشته و همزمان با چهارم محرم برگزار شده و بچه های مسجد یکپارچه و منظم به عزاداری و سوگواری برای سید و سالار شهیدان پرداختند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: برنامه هیات زنجیرزنی «حضرت علی اصغر (ع)» تا پایان دهه اول محرم ادامه دارد و بچه های مسجد همچون سال های گذشته به اجرای برنامه می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم عنوان کرد: همچنین آن دسته از بچه های مسجد که از زنجیر برخوردار نیستند نیز می توانند با مراجعه به مسئول گروه خود، برای شرکت در برنامه هیات «حضرت علی اصغر (ع)»، زنجیر دریافت کنند.

 

وی ضمن دعوت از بچه های مسجد برای حضور در این هیات زنجیرزنی، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به همراه داشتن ماسک برای شرکت در برنامه های این هیات الزامی است.

کد خبر 1084711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha