فرآیند ثبت درخواست انتقال اضطراری از ۲۶ مرداد آغاز می شود

پویان مهر با بیان اینکه نتایج انتقالات داخل استان در تاریخ بیستم مردادماه در سامانه سجفا بارگذاری شده، گفت:فرآیند ثبت درخواست انتقال اضطراری داخل استان از ۲۶ مرداد آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عباس پویان مهر» امروز(۲۳ مرداد) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) با بیان اینکه نتایج انتقالات داخل استان در تاریخ بیستم مردادماه در سامانه سجفابارگذاری شده و همکاران محترم از طریق ورود به محیط کاربری خود در این سامانه می توانند نتیجه تقاضای خود را مشاهده نمایند.

 

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: فرآیند تعیین نتایج، تماماً به صورت پردازش نرم افزاری براساس لیست فضلی امتیاز تاییدشده متقاضیان در هر گروه رشته/جنسیت و طبق سهمیه تعیین شده به عنوان مجوز خروج و ورود برای هر اداره/ رشته/ جنسیت براساس شاخص های مصوب وضعیت نیروی انسانی ادارات مبدا و مقصد انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه به منظور اطلاع همکاران از جزئیات نتیجه پردازش و مشاهده جایگاه خود در مقایسه با سایر افراد هم گروه (جزئیات علت عدم انتقال یا نحوه بررسی و تعیین نتیجه در هریک از اولویت های مقصد)، کارنامه اختصاصی جامعی برای ثبت نام شدگان طراحی شده است افزود: همکاران محترم می توانند از تاریخ ۲۴ مرداد با ورود به سامانه، کارنامه پردازشی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

 

پویان مهر در خصوص دستورالعمل انتقال اضطرار (یا تجدید نظر) تصریح کرد:همکاران واجد شرایط می توانند صرفاً در مهلت زمانی ۱۴۰۰/۵/۲۶ تا ۱۴۰۰/۶/۵ الزاماً از طریق سامانه «سجفا» به آدرس sajfa.razaviedu.ir نسبت به ثبت درخواست تجدیدنظر (برای ثبت نام شدگان) یا انتقال اضطراری اقدام نمایند.

 

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: ثبت درخواست، صرفاً بصورت غیرحضوری و منحصراً از طریق تکمیل فرم مربوطه در سامانه یادشده مجاز و امکان پذیر می باشد، بدیهی است به هرگونه درخواست حضوری و خارج از این سامانه و یا بعد از اتمام مهلت تعیین شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد، در این راستا اکیداّ توصیه میشود از هرگونه مراجعه یا ارجاع همکاران به اداره کل جداً خودداری شود.

کد خبر 1084769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha