تعطیلی و اعمال محدودیت های کرونایی از ۲۵ تا ۳۰ مرداد در خوزستان

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه از دوشنبه تا شنبه هفته آینده (۲۵ تا ۳۰ مرداد) تمامی مشاغل جز گروه شغلی یک در خوزستان تعطیل شده است گفت: عادی‌انگاری موجب روند صعودی کرونا در استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی‌ دشتکی» امروز (شنبه ۲۳ مرداد) در نشست ستاد مدیریت کرونا اظهار کرد: عدم رعایت پروتکل‌ها و عادی انگار موجب شد به تبع کشور کرونا در استان نیز بیشتر شود و الان وضعیت ما نامطلوب است.

 

استاندار خوزستان افزود: در زمینه نظارت‌ها استان در هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته لذا تقاضا می‌کنم بازدیدهای مشترک افزایش یابد و اگر نقصی در این زمینه است برطرف شود.

 

وی اضافه کرد: رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم کم شده و برگزاری مراسمات افزایش یافته و با وجود اینکه هیات های زیادی پروتکل ها را رعایت می‌کنند اما در مواردی تصاویری منتشر شده که اصلا جالب نیست از این رو از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم مسئولان این هیات ها بخواهند و پاسخگو باشند.

 

سلیمانی دشتکی ادامه داد: برخی هیات ها کارهای بزرگی کرده اند و برای مثال یکی از هیات ها امسال به مرکز واکسناسیون تبدیل شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه برگزاری آیین محرم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است عنوان کرد: تقاضای ما از هیات داران این است که در مدت باقی مانده با رعایت پروتکل‌ها مشکلی برای مردم و خودشان ایجاد نشود.

 

استاندار خوزستان تاکید کرد: مسائل حساسی در ستاد کرونا اتخاد شد، محدودیت های ترافیکی سختی قرار است اتخاذ شود و از دوشنبه هفته جاری تا تا پایان روز شنیه هفته آینده تعطیل اعلام شد.

 

کد خبر 1084777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha