اجرای شیوه نامه های بهداشتی در ناوگان اتوبوسرانی افزایش می یابد

حسینقلی زاده مقدم گفت:طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ناوگان و ایستگاه های اتوبوس با نشانه هایی علامت گذاری شده و تمام ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر ضدعفونی و نظارت ‌بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی افزایش یافته ‌است.

«سعید حسینقلی زاده مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر الزامی بودن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی و بحرانی شدن شیوع ویروس کرونا در شهر، این ناظران در ۲۳پایانه سازمان مستقر و مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد می‌کنند.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ناوگان و ایستگاه های اتوبوس با نشانه هایی علامتگذاری شده و تمام ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر ضدعفونی و نظارت ‌بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی افزایش یافته ‌است.

 

وی ادامه داد: ناوگان فعال در خطوط محوری و پر تردد افزایش داشته و بمنظور جلوگیری از ازدحام مسافر نیز سرفاصله ها تا حد امکان کم تر شده است.

 

حسینقلی زاده مقدم گفت: از شهروندان عزیز تقاضا می شود بیش از پیش استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 1084778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha