مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جهرم افزایش یافت

موحد از افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جهرم به منظور ارائه سریع تر خدمات به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد جواد موحد»، امروز (شنبه ۲۳ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تسریع در امر واکسیناسیون و دسترسی آسان تر شهروندان جهرمی، از فردا یکشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰، دومین مرکز تجمعی واکسیناسیون در جهرم کار خود را آغاز می کند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این مرکز که با همکاری ناحیه بسیج مقاومت سپاه جهرم راه اندازی شده است، در مجتمع ورزشی «امام امیرالمومنین (ع)» واقع در شهرک «فرهنگ شهر» قرار دارد.

 

وی به زمان فعالیت این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: شهروندان می توانند در ۲ شیفت صبح و عصر، از ساعت هشت تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ جهت واکسیناسیون به این مرکز  مراجعه کنند.

 

موحد خاطرنشان کرد: همچنان مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلای جمعه جهرم نیز در ۲ شیفت صبح و عصر به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: گروه سنی ۴۵ سال به بالا برای دریافت واکسن به مراکز تجمعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۵۱ هزار و ۲۳۶ نفر در نوبت اول و ۱۴ هزار و ۶۴۱ نفر در نوبت دوم واکسن کرونا را در جهرم تزریق کردند.

 

 

کد خبر 1084872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha