غفلت کنیم  موج پنج کرونا غیرقابل کنترل خواهد شد

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه هر لحظه که غفلت صورت گیرد امکان شیوع گسترده کرونا بیشتر می‌شود گفت: موج پنجم کرونا یک همه گیری جهانی است که اگر دست در دست هم دهیم قطعا می توانیم آن را نیز شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» عصر امروز (شنبه 23 مرداد) در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا از (یکشنبه 24 مرداد)  به مدت 10 روز تردد بین شهری ممنوع اعلام می شود.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه موضوع خیرین و نیکوکاران باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد افزود: قرارگاه طرح شهید سلیمانی با توجه به اقدامات بسیار مطلوب اما با محدودیت برخی ابزار مواجه است که انتظار داریم خیرین و نیکوکاران و شرکت ها این ابزار را تامین کنند.

 

وی با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در خوزستان کنترل شده است اضافه کرد: هر لحظه که غفلت صورت گیرد امکان شیوع گسترده این ویروس بیشتر می‌شود.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه موج پنجم کرونا یک هم گیری جهانی است که اگر دست در دست هم دهیم قطعا می توانیم آن را نیز شکست دهیم  تصریح کرد: معاون وزیر بهداشت صبح امروز در ابلاغیه دستور داد که همه مطالبات کادر درمان پرداخت شود. 

 

کد خبر 1084876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha