پرداخت  ۷۵۵ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان سوادکوه شمالی

عابدی فیروزجایی گفت: امسال از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۶۶ نیازمند مجموعا به ارزش ۷۵۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در حوزه فرهنگی، اشتغال، حمایتی، ودیعه مسکن، احداث و تعمیرات مسکن و وام خیرین پرداخت شد.

«علیرضا عابدی فیروزجایی»، در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اقامه عزای امام حسین(ع) و یاران آن حضرت اظهار کرد: ترویج  فرهنگ انفاق، احسان و قرض ماندگار در این نهاد به عنوان یک راهبرد در حال اجرا  است که با هدف دستگیری از محرومین در بخش های اشتغال، معیشت ، درمان با حمایت خیرین گرانقدر محقق می شود .

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه در سوادکوه شمالی ۱۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، افزود: تا کنون از طریق  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۶۶ نیازمند مجموعا به ارزش ۷۵۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در حوزه فرهنگی، اشتغال، حمایتی، ودیعه مسکن، احداث و تعمیرات مسکن و وام خیرین پرداخت شد.

 

وی تصریح کرد: بیشتر  خدمات این صندوق از طریق سپرده گذاری خیرین به عنوان قرض ماندگار یا وجوهات اداره شده با هدف پرداخت تسهیلات انجام می شود.

 

عابدی فیروزجایی اذعان کرد: همچنین با همکاری مراکز نیکوکاری به دنبال تسهیل امور مددجویان در این شهرستان هستیم.

کد خبر 1084956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha