تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان در دهه اول محرم

اسدی از تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان در دهه اول ماه محرم خبر داد.

«محمد اسدی» ضمن تسلیت ایام عزداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به برنامه های کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک در ایام محرم اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: برنامه های ما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در فضای باز برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت مسجد انصار همچنین به تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان نیز اشاره کرد و افزود: به همت موسسه خیریه کانون اسلامی تربیت مسجد انصار تعداد ۵۰ بسته مواد غذایی خشک تهیه و در  بین عزاداران نیازمندان سادات و غیرسادات  توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این بسته ها شامل گوشت،برنج ایرانی، روغن، رب گوجه فرهنگی و نمک بوده است، ادامه داد: برای تهیه هر بسته حدودا  300 هزار تومان هزینه شده است.

 

اسدی اضافه کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد و خانواده ها با مشکلات مالی مواجه شدند که تهیه و توزیع بسته های معیشتی در دستور کار  هئیت بی بی رقیه(سلام الله) کانون اسلامی تربیت اراک قرار گرفته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت خاطر نشان کرد: امید است به کمک و همکاری خیرین و نیکوکاران بتوانیم در این ایام بسته های معیشتی بیشتری را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

کد خبر 1084978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha