اجرای طرح اطعام و احسان حسینی با توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در قزوین

حق گویان با دعوت از مردم نیکوکار استان برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی گفت: طرح اطعام و احسان حسینی با توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در استان اجرایی می شود.

«مهرعلی حق گویان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در استان قزوین ۳۲ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند و فردی که نیازمند باشد با توجه به ضوابط تعریف و تدوین شده این نهاد، زیرپوشش کمیته امداد قرار می گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در کنار افرادی که زیرپوشش کمیته امداد هستند، به صورت موردی هم کمک هایی از سوی این مجموعه صورت می گیرد به طوری که سال گذشته به ۵۰ هزار خانواده در قالب های مختلف نظیر وام، جهیزیه، کمک درمانی و غیره مساعدت کردیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از برنامه هایی که در ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط کمیته امداد صورت می گیرد، طرح اطعام و احسان حسینی است که در سال جاری این کار با توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم انجام می شود.

 

حق گویان اعلام کرد: طرح اطعام حسینی از پخت تا توزیع با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد و این مهم در اجرای این طرح مورد توجه جدی است.

 

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان قزوین برای محرومان است و مراکز نیکوکاری در سطح استان با محوریت مساجد اطعام و شناسایی خانواده های نیازمند را با کمک مردم نیکوکار و خیر انجام می دهند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد: مردم نیکوکار و خیر می توانند برای پیوستن به طرح اطعام و احسان حسینی با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اقدام کنند و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ و یا کد مهربانی  # 028*8877* کمک های خود را داشته باشند.

 

وی یادآور شد: ما تلاش می کنیم تا با بهره گیری از ظرفیت ماه محرم و صفر در مسیر رفع هرچه بیشتر مشکلات نیازمندان قدم برداریم.

 

کد خبر 1085008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha