موفقیت‌های علمی و فرهنگی دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی شود

استاندار کردستان گفت: موفقیت‌های علمی و فرهنگی و درخشش دانش‌آموزان در رقابت‌های مختلف باید برجسته‌ و اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به درخشش دانش ‌آموزان استان در المپیادهای علمی و نانو، موفقیت‌های کسب شده و راهیابی ۱۱۴ دانش‌آموز استان به مرحله دوم المپیاد نانو را نشان دهنده استعداد‌های درخشان دانش‌آموزان مستعد استان عنوان کرد و با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تلاش می‌کند، موفقیت‌های کسب شده را به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان و همچنین دبیران، مدیران مدارس و کلیه دست‌اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت استان تبریک گفت.

 
استاندار کردستان با درخواست از رسانه‌های گروهی، صدا و سیمای مرکز استان و کلیه صاحب نظران برای توجه و پرداختن به موضوع موفقیت دانش‌آموزان، اظهار کرد: شایسته است که به نحو مقتضی دانش‌آموزان برگزیده مورد تشویق قرار گیرند.


 
مردانیا گزارش ارایه شده در خصوص پروژه مهر، تمهید مقدمات و اقدامات انجام شده برای آغاز سال تحصیلی جدید را رضایت بخش دانست و با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی، از همه دستگاه‌ها خواست در راستای بازگشایی مدارس به آموزش و پرورش کمک کنند تا در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، مدارس بازگشایی و کلاس‌های درس حضوری تشکیل شود.


 
استاندار کردستان بر آماده‌سازی فضاهای آموزشی به ویژه تکمیل و تحویل پروژه‌های آموزشی به خصوص فضاهای آموزشی مورد نیاز مناطق نایسر و آساوله سنندج، شهرستان مریوان و سایر نقاط تاکید کرد و گفت: در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید باید فضاهای مورد نیاز با جدیت آماده سازی و پروژه‌های آموزشی پیگیری و تا مهر ماه ۱۴۰۰ تحویل شود.

 

وی اقدامات انجام شده در راستای واکسیناسیون معلمان را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، فرهنگیان باقی مانده نیز تا آغاز سال تحصیلی جدید واکسن تزریق نمایند.

کد خبر 1085055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha