آغاز ممنوعیت ترددهای درون و برون استانی در کرمانشاه

حیدری گفت: طرح ممنوعیت ترددهای درون و برون استانی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۲ ظهر امروز (یکشنبه - ۲۴ مرداد) به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان  در کرمانشاه  سرهنگ محمد حیدری گفت : طرح ممنوعیت تردد در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال و تا ساعت ۲۴جمعه پنجم شهریور در همه محورهای استان اجرایی می شود.

 

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه  افزود:در این طرح علاوه بر ممنوعیت تردد بین استانی، تردد درون استانی از شهرستانی به شهرستان دیگر هم ممنوع خواهد بود، به عنوان نمونه خودرو با پلاک ۱۹ (شهرستان کرمانشاه) حق ورود به شهرستان های دیگر و همچنین خودرو با پلاک ۲۹ حق ورود به مرکز استان را ندارند.

 

وی تصریح کرد: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ورود به شهرهای نارنجی در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۵ میلیون ریالی خواهد بود.

 

حیدری همچنین از ابطال مجوزهای تردد صادر شده خبر داد و اظهار کرد: در صورت ضرورت ( از قبیل مراجعه به مراکز درمانی ) مجوز سفر به صورت بسیار محدود توسط فرمانداری ها و با تأیید پلیس صورت خواهد گرفت.

 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه   با اشاره به اینکه محدودیت های ذکر شده شامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی نمی شود، افزود: ظرفیت مسافر پذیری ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت یک سوم و با نظارت سازمان راهداری و پایانه های حمل و نقل عمومی خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: مسافران غیر بومی که در استان کرمانشاه حضور دارند، ۲۴ ساعت فرصت دارند تا نسبت به بازگشت اقدام کنند در غیر اینصورت با توجه به حضور آن ها در شهرهای قرمز یا نارنجی در هر روز مشمول جریمه ۱۰یا ۵ میلیون ریالی خواهند شد.

کد خبر 1085059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha