رزمایش شهید سلیمانی نقش مؤثری در کنترل شیوع ویروس کرونا دارد

سلیمانی دشتکی با اشاره به نقش رزمایش شهید سلیمانی در کنترل ویروس کرونا گفت: از اقدامات مهم این طرح می‌توان به قرنطینه بیماران کرونایی، شناسایی افراد مبتلا به این ویروس در تماس با فرد بیمار و همچنین محافظت از افراد دارای بیماری زمینه‌ای اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (یکشنبه 24 مرداد) در رزمایش طرح سردار شهید قاسم سلیمانی که در سراسر خوزستان برگزار شد اظهار کرد: این طرح در کنترل پیک چهارم شیوع ویروس کرونا در استان بسیار خوب و قوی عمل کرده و نقش برجسته‌ای داشته است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه عزیزان بسیج و نیروهای بهداشت و درمان و همچنین سایر نیروها توانستند در هر سه بخش کمک بزرگی در این راستا انجام دهند افزود: از اقدامات مهم طرح سردار شهید سلیمانی می‌توان به قرنطینه بیماران کرونایی، شناسایی افراد مبتلا به این ویروس در تماس با فرد بیمار و همچنین محافظت از افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند، اشاره کرد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقداماتی که در طرح و قرارگاه شهید سلیمانی انجام شد اضافه کرد: از تمامی عزیزان سپاه و بسیج و علوم پزشکی سپاسگزاریم که هم اکنون با قرار گرفتن در موج پنجم بیماری کرونا در ابعاد وسیع‌تری در قالب یک هزار و 150 تیم پنج نفری در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: بی شک این اقدامات و حرکت جهادی بسیار ارزشمند نقش مهم و اساسی در کنترل این موج خواهد داشت که به امید خدا همه مردم به زودی شاهد نتیجه آن خواهند بود.

 

«حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» نیز ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم عنوان کرد: اگر می‌بینید که در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را در اختیار دشمن قرار ندادیم و در این ۴۲ سال موفقیت‌ها در عرصه‌های گوناگون به دست آمده، این موفقیت حاصل یک جمله است و آن حضور بسیجیان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ابراز کرد: بسیجی یعنی همه اقشار مردم، مردم عزیزی که با تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف حضور داشتند، قطعا این نهاد مبارک که در ایران اسلامی شکل گرفته و در دنیا حلقه مفقوده است، هر کجا که شکل گیرد، مشکلات حل خواهند شد. 

 

وی در پایان یاد آور شد: بسیج در یک معنا یعنی مردم ما همه چیز را به صحنه آوردند برای اینکه همچنان که در سالیان متمادی انقلاب در عرصه‌های گوناگون موفق بودند، اینجا نیز موفق باشند.  

 

کد خبر 1085060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha