ترویج آموزه های قرآنی در کانون روستای اخلاص تویسرکان

فریدونی گفت: ترویج آموزه های قرآنی ، اسلامی و همچنین سبک زندگی اسلامی از اهداف برنامه های اجرای در کانون فرهنگی هنری روستای ولاشگرد در شهرستان تویسرکان است.

«طیبه فریدونی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  گفت: کانون فرهنگی هنری روستای ولاشگرد در شهرستان تویسرکان در طی ایام سال در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برنامه های متنوع اجرا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اخلاص در روستای ولاشگرد شهرستان تویسرکان افزود: ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی بزرگ برای تبیین باورهای دینی به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

 

وی با بیان اینکه ماه محرم و سالروز قیام خونین عاشورا، نماد بزرگ امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: باید از این فرصت برای تبیین آموزه های ناب اسلامی استفاده شود.

 

وی اظهار کرد: ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بهترین فرصت برای آشنایی با معارف الهی و فرهنگ عاشورایی و ترویج آن در بین نسل جوان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اخلاص در روستای ولاشگرد شهرستان تویسرکان به برنامه های کانون در ایام محرم اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم شیر خوارگان حسینی، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی در فضای باز از برنامه های اجرای است.

 

 

 

 

کد خبر 1085067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha