اجرای طرح های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در فارس در محرم و صفر

بذرافشان گفت: طرح های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در فارس از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در استان فارس همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (یکشنبه 24 مرداد) از اجرای طرح «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در فارس خبر داد و در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: این 2 طرح از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در استان فارس همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: با اجرای این طرح ها غذای گرم و بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان به صورت سراسری در کشور توزیع می شود.

وی اضافه کرد: جهت اجرای طرح «اطعام حسینی» (تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان) و ایجاد بیش از ۳۰۰ آشپزخانه از ظرفیت مراکز نیکوکاری، مساجد، دانشگاه ها، اردوگاه ها، هیئات مذهبی، تکایا و موکب های حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی استفاده می شود.

بذرافشان تاکید کرد: علاوه بر طرح «اطعام حسینی»،  طرح «احسان حسینی» نیز با تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان تحت حمایت اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: طرح اطعام حسینی به صورت نمادین در شب تاسوعا با نام «قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل (ع)» و شب عاشورا با نام «سید الشهدا» اتفاق می افتد.

بذرافشان اضافه کرد: سال گذشته خیران نیک اندیش استان فارس در تهیه ۲ میلیون و ۵۰۰ غذای گرم و بسته های معیشتی و بهداشتی با اعتبار ببش از ۷۵ میلیارد تومان مشارکت کردند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران اعلام کرد: شماره کارت ۹۳۷۶-۹۹۷۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و کد دستوری #۱۰۷۱۸۸۷۷* آماده دریافت کمک های مردمی در اجرای این طرح است.

کد خبر 1085083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha