مدیریت شهری با برنامه، قوی و دلسوز عامل موفقیت منطقه است

صفایی ​مدیریت شهری با برنامه، قوی و دلسوز را عاملی برای موفقیت منطقه دانست و گفت: متاسفانه تا کنون شهرهای محدوده منطقه آزاد اروند از این مهم بهره نبرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «فالح صفایی» ظهر امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد) در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر که در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین و اصلی ترین مورد شوراهای منطقه آزاد اروند انتخاب شهردار است و این موضوع بار سنگینی بر دوش آنها متحمل می کند.

 

معاون فنی، عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند ​مدیریت شهری با برنامه، قوی و دلسوز را عاملی برای موفقیت منطقه دانست و افزود: متاسفانه تاکنون شهرهای محدوده منطقه آزاد اروند از این مهم بهره نبرده اند.

 

وی با انتقاد از مدیریت شهری گذشته در شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر تصریح کرد: در سالیان گذشته تجارب مدیرانی که دارای روزمه عریض و طویل بودند در این منطقه دیده شد ولی در مدیریت شهری بجز خرابه چیزی از خود به یادگار نگذاشتند.

 

صفایی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر خواستار انتخاب شهردارانی با برنامه در این منطقه شد و بیان کرد: اعضای شورای اسلامی این سه شهر نباید اشتباهات شوراهای گذشته را تکرار کنند و لذا می بایست فردی که دارای صداقت، ایمان، تخصص و دانش است را انتخاب کنند تا این فرد به جای جلب رضایت اعضای شورا بدنبال رضایتمندی شهروندان باشد.

 

وی بر ضرورت ایجاد وحدت در میان اعضای شوراهای اسلامی شهرهای این منطقه تاکید کرد و ادامه داد: با وحدت و اتحاد می توان تصمیمات اثر بخش گرفت و سال ها نام خود را جاودانه کرد، این روزها قطعا روزهای سخت و دغدغه مند برای شوراهاست زیرا در پی انتخاب صحیح مدیریت شهری هستند.

 

معاون فنی، عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر با چالش بسیار جدی مواجه هستند ابراز کرد: هیچ شهری از بودجه این سه شهر به ویژه بودجه منطقه آزاد بهره نمی برند اما بودجه ها با مدیریت ضعیف شهری از بین رفته اند.

 

وی با اشاره به حمایت این سازمان از تصمیات شوراهای اسلامی شهرهای این منطقه عنوان کرد: قطعا ما در کنار اعضای شورای اسلامی شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر هستیم و انتظار می رود آنها بدون دخالت دیگران مدیریت شهری را انتخاب کنند.

 

صفایی خاطر نشان کرد: البته اعضای شوراها نباید موضوعات شهری را تنها منوط به انتخاب شهردار کنند چراکه آنها در دیگر موضوعات شهری نیز تاثیرگذار هستتد.

 

کد خبر 1085087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha