اجرای میدانی گروه سرود کانون انتظار سرخه در ماه محرم

اسلامی گفت: همزمان با ایام ماه محرم گروه‌ سرود کانون انتظار سرخه با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز خیابانی اجرای عاشورایی دارند.

«محمد رضا اسلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش از اجراي سرود ميداني کانون فرهنگي هنري انتظار سرخه در ايام ماه محرم خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه ترویج فرهنگ عاشورا با محوریت برنامه های هنری توسط کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه را از اهداف اجرای سرود میدانی برشمردوافزود: این برنامه با کمک هیئت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در طول ایام دهه اول محرم در سطح شهر سرخه برگزار می شود.

 

به گفته اسلامی گروه سرود کانون انتظار سرخه برای تعظیم شعائر حسینی و اجرای سرود‌های آیینی حرکت کرده و اجراهایی را در معابر عمومی شهرها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز خواهند داشت.

 

وی با تأکید براینکه  سرود با روحیات کودکان و نوجوانان سازگار است و می‌توان از این ظرفیت و پتانسیل استفاده کرد ادامه داد: سرود مسجدی نیز باید بر اساس جایگاه مسجد ساخته شود و شئونات مسجد را حفظ کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه سرود را یکی از ابزارهای هنری تأثیرگذار در حوزه دین خواند و گفت: می‌توان در قالب اجرای سرود، پیام‌ها و آرمان‌های سیدالشهدا (ع) را به نسل نو انتقال داد.

کد خبر 1085116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha