مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند/ ممنوعیت تردد در استان سمنان آغاز شد

سرهنگ بزرگی از آغاز ممنوعیت تردد دراستان سمنان هزمان با کشور خبردادوگفت: این ممنوعیت ها تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان سرهنگ «موسی بزرگی» در جمع خبرنگاران گفت: از امروز یکشنبه ۲۴ مرداد ساعت۱۲بر اساس آخرین ابلاغیه‌ای که از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد ممنوعیت تردد در سراسر کشور و استان سمنان آغاز و تا دو هفته ادامه پیدا می‌کند.

 

رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه تمامی مجوزهای ترددی که درگذشته از سوی فرمانداری‌ها صادر شده است، لغو است و تحت هیچ شرایطی مجوز جدید صادر نخواهد شد اضافه کرد: تنها افرادی می توانند از استانی به استان دیگر تردد داشته باشند که برای  درمان و دیگر موارد ضروری اینچنین باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند ادامه داد: تمامی کسانی که دارای پلاک غیربومی هستند از ورودشان به داخل شهرها جلوگیری می‌شود.

 

سرهنگ بزرگی با اشاره به اینکه خودروهای بومی نیز از استان سمنان اجازه تردد نخواهند داشت اظهارکرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا کسانی که در شهرهای قرمز منع تردد را رعایت نکنند جریمه یک ملیون تومانی برایشان در نظر گرفته خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهور استان سمنان  از سخت‌گیری در خصوص آنها که منع ترددها را رعایت نکنند، خبردادو افزود: تفاوت جریمه‌هایی که در محدودیت‌های ترافیکی جدید اعمال خواهد شد به این صورت است که فردی که در این ایام جریمه شود؛ به هیچ وجه گذشت داده نمی شود و باید ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام کند و اگر در این بازه زمانی پرداخت نکند میزان جریمه دو برابر خواهد شد و خودروی فرد متخلف توقیف خواهد شد.

 

وی  درخصوص ادامه منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح گفت: خواهش ما از عموم مردم این است که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 

سرهنگ بزرگی با اشاره به بررسی ترددها به صورت حضوری و هوشمند گفت: تمام همکاران ما به صورت ویژه و جدی نسبت به اعمال محدودیت‌های جدید ترافیکی با استقرار در ورودی شهرها وارد عمل خواهند شد و هیچ گونه مماشاتی در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 1085126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha