۳۹۳ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد/  ۸ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۹۳ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: تعداد بستری های ناشی از کرونا در ماکر درمانی استان با ۴۱۴ بیمار بستری یک رکورد جدید از خود برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۴۹۰۷۶ نفر در شبانه روز گذشته افزایش یاته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۹۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت:  متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۸۷۹ نفر  در استان رسیده است.

 

وی افزود: فوتی های ناشی از کرونا در استان مربوط به شهرستان ایلام با  ۳ فوتی، شهرستان دهلران با  ۲ فوتی، شهرستان دره شهر با ۱ فوتی، شهرستان ایوان با ۱ فوتی و شهرستان بدره  با ۱ فوتی بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه ۹ شهرستان ایلام در وضعیت قرمز قرار گرفته اند، افزود: شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران، بدره، مهران، ایلام، چوار، ایوان و چرداول در وضعیت قرمز و شهرستان های سیروان، هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند.

 

کریمیان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۱۴ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۱۰۴ نفر بستری جدید نیز در مراکز درمانی و بیمارستان های استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

 

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان، خاطرنشان کرد: از همه هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات پیش رو از هر گونه تجمع خودداری کرده و برای حفظ سلامتی خود و خانواده در خانه بمانند.

کد خبر 1085132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha