سپاه تمام ظرفیت‌های خود را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به‌کار می‌گیرد

کریم‌پور به جزئیات طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، ستاد مقابله با این بیماری طی روزهای گذشته جلساتی را برگزار کرده است که سپاه نیز با تمام ظرفیت‌های خود در این راستا حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» ظهر امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد) در آئین آغاز مرحله جدید طرح شهید سلیمانی، در خصوص اجرای این طرح اظهار کرد: مرحله جدید طرح شهید سلیمانی با رمز «یا اباعبدالله‌‌الحسین (ع)» و با هدف تشدید مقابله با بیماری کرونا آغاز شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: در طرح شهید سلیمانی، هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت محله معرفی می‌شود و نیروهای بسیج در تیم‌های نظارتی، حمایتی و رهگیری به‌کارگیری خواهند شد.

 

وی به تشریح دیگر جزئیات اقدامات مجموعه بسیج در طرح شهید سلیمانی پرداخت و اذعان کرد: ظرفیت‌های مجموعه بسیج و سالن‌های ورزشی در اختیار طرح واکسیناسیون قرار می‌گیرند، بسیج اصناف نیز با نظارت بر بازار به اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت کمک می‌کند و بسیج محلات هم به بیماریابی در سطح محلات می‌پردازد.

 

کریم‌پور با بیان اینکه اولویت رهگیری و شناسایی بیماران، افراد خانواده فرد بیمار هستند که توسط بسيجيان از آنها تست گرفته می‌شود تصریح کرد: همچنین از سوی مجموعه سازندگی سپاه، توزیع بسته‌های معیشتی میان بیماران و نیازمندان صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب تشدید می‌شود عنوان کرد: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، ستاد مقابله با این بیماری طی روزهای گذشته جلساتی را برگزار کرده است که سپاه نیز با تمام ظرفیت‌های خود در این راستا حضور خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد مردم همانطور که رزمندگان را در دوران دفاع مقدس همراهی کردند، در این جهاد ملی هم وارد شوند و با مسئولان همکاری کنند تا از این موج عبور کنیم.

 

کد خبر 1085147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha