برگزاری پنجمین مسابقه کشوری «نقاشی کودکانه محرم»

شجاعی گفت: پنجمین مسابقه کشوری «نقاشی کودکانه محرم» با موضوع «روز عاشورا، شهیدان کربلا، عزاداری ایام محرم» توسط موسسه «ترنم زیبای محبت» برگزار می شود.

«فرانک شجاعی»، با اشاره به برگزاری مسابقه کشوری «نقاشی کودکانه محرم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: پنجمین مسابقه کشوری «نقاشی کودکانه محرم» با هدف ایجاد روابط فرهنگی و هنری میان مردم توسط موسسه «ترنم زیبای محبت» برگزاری می شود.

مدیر موسسه «ترنم زیبای محبت» ادامه داد: منظور از این فرهنگ سازی این است که هنرجویان بدانند واقعه عاشورا، کربلا و شهیدان هنوز زنده اند و بتوانند با تصویرسازی روی کاغذ، شرح وقایع پیش آمده را پیاده کنند.

وی اضافه کرد: از طریق برگزاری این مسابقه نقاشی همچنین هنرجویانی که کم و بیش از شهیدان کربلا می دانند نیز با نقاشی کردن به صورت تشریحی می توانند متوجه شوند که چطور شهیدان ما جنگیده و شهید شده اند.

شجاعی اعلام کرد: به 6 نفر از برگزیدگان این مسابقه نقاشی ویژه ماه محرم  جوایزی اهدا خواهد شد و مسابقه با موضوع «روز عاشورا، شهیدان کربلا، عزاداری ایام محرم» برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند از آثار خود عکس یا اسکن گرفته نموده و به صورت فایل به شماره واتساپ 09179110114 دبیرخانه برگزاری مسابقه بزرگ «نقاشی کودکانه محرم» ارسال کنند.

شجاعی تاکید کرد: پنجمین مسابقه کشوری «نقاشی کودکانه محرم» ویژه گروه سنی پنج تا ۱۵ سال برگزار می شود و مهلت ارسال آثار نیز تا 5 شهریور امسال تعیین شده است و اندازه آثار باید کاغذ A4 باشد.

کد خبر 1085170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha