اهدا تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) توسط انجمن حمایت از زندانیان جیرفت

حسین سلامی گفت: تعداد ۱۰ عدد ویلچر و ۱۰ عدد تخت بیمارستانی به ارزش یک میلیارد ریال توسط انجمن حمایت از زندنیان جیرفت خریداری شده است که در راستای کمک به بیماران بستری در بخش‌های مختلف تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، تجهیزات پزشکی توسط انجمن حمایت از زندانیان جیرفت، با حضور دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت، رئیس اداره زندان و مدیر عامل  انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، رئیس و مدیر بیمارستان و سایر مسئولین به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت اهدا شد.


«حسین سلامی»، در تشریح این خبر، گفت: تعداد ۱۰ عدد ویلچر و ۱۰ عدد تخت بیمارستانی به ارزش یک میلیارد ریال توسط انجمن حمایت از زندنیان جیرفت خریداری شده است که در راستای کمک به بیماران بستری در بخش‌های مختلف تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان شد.


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: توسعه امکانات مورد نیاز حوزه‌های سلامت در این موقعیت از اهداف انجمن حمایت از زندانیان است و این اقدام خداپسندانه به منظور حمایت از حوزه سلامت انجام شده است.


وی با اشاره به این که خیران جنوبی و جیرفتی نیز می توانند نقش اساسی  در تامین نیازهای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان داشته باشند، اضافه کرد: از آنجایی بیمارستان امام خمینی (ره) مملو ازبیماران کرونایی است و تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد بنابراین خیران گرامی برای نجات جان همشهریان خود می توانند در خرید تخت، کپسول اکسیژن، ویلچر و سایر اقلام پزشکی مرتبط به کرونا کمک کنند.



سلامی به وضعیت کرونایی شهرستان جیرفت در موج پنجم کرونا، اشاره کرد و افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت به عنوان بزرگترین مجموعه درمانی منطقه جنوب استان کرمان، از آبان و آذر ماه سال گذشته بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و پزشکان و پرسنل این بیمارستان همواره در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار مردم بوده اند و تا ریشه کنی کامل این بیماری نیز همچنان در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت ضمن درخواست از مردم، اظهار کرد: از مردم شریف منطقه جنوب کرمان و جیرفت می خواهم برای نجات جان خود، خانواده و همشهریان شان و مخصوصا کمک به کادر درمان خستگی ناپذیر، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده خواهش در این تعطیلات از خانه خارج نشوید.


وی ابراز کرد: جا دارد از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و همکارانش که علی رغم شرایط موجود برای حفظ سلامت مردم تلاش می کنند، صمیمانه تشکر کنم.


سلامی بیان کرد: علاوه بر این کمک ها، انجمن حمایت از زندانیان جیرفت یک سالن ۶۰ تخته برای بستری بیماران کرونایی در یکی از ساختمان های انجمن حمایت از زندانیان آماده سازی کرده است.


رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان جیرفت تصریح کرد: در سال‌ های اخیر انجمن حمایت از زندانیان برای بهبود زندگی خانواده زندانیان به خوبی یاریگر آنها بوده است و اکنون با توجه به رکود بازار  نیاز است در حوزه سلامت مردم نیز قدم های مثبتی هر چند کوچک برداریم.


وی عنوان کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت یکی از بیمارستان‌های قدیمی جنوب کرمان است که هم‌ اکنون با چند برابر ظرفیت خود به شهروندان جنوب استان خدمات درمانی عرضه می‌کند.


سلامی در خاتمه عنوان کرد: این واحد بیمارستانی مهمترین بیمارستان جنوب کرمان به شمار می‌رود که علاوه بر خدمات‌دهی به بیماران جیرفت  به دیگر بیماران شهرستان‌های جنوبی استان نیز خدمات پزشکی عرضه می‌کند.

کد خبر 1085253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha