طرح شمیم حسینی در جیرفت اجرا شد 

جهان اسلامی گفت: امروز ۲۵ مرداد هم زمان با هفتم ماه محرم طرح شمیم حسینی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

«جهان اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز ۲۵ مرداد هم زمان با هفتم ماه محرم طرح شمیم حسینی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت افزود: در راستای اجرای این طرح تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ بسته حاوی اقلام پذیرایی در بین هیئت های مذهبی شاخص سطح شهرستان جیرفت توزیع شد.


وی بیان کرد: این اقلام شامل کیک، آبمیوه پاکتی و بطری های آب معدنی بود که با توجه به شرایط کرونایی قرار است بسته بندی شده و سپس توسط هیئت های مذهبی در بین عزاداران حسینی توزیع  شوند.


اسلامی ابراز کرد: اقلام پذیرایی از محل موقوفه بی بی کوچک در روستای فتح آباد مرجان با تولیت رضا کاظمی تهیه شده که در اختیار ۱۰ هیئت مذهبی سطح شهرستان قرار داده شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت ادامه داد: هیئت مذهبی رزمندگان اسلام، انصارالرسول، امام علی (ع)، صاحب الزمان (عج) محله برق، مالک اشتر، روضه الرقیه، غلامان علی اکبر (ع) سرجاز، صاحب الزمان (عج) روستای دولت آباد، توسلیان ثارالله ساردوئیه و همچنین هیئت مذهبی فتح آباد مرجان از جمله هیئت های مذهبی هستند که این بسته بندی ها در بین آنها توزیع شده است.


وی در خاتمه یادآور شد: هر ساله اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از محل موقوفات از هیئت های مذهبی شاخص حمایت می کند و امسال نیز این حمایت ها تحت عنوان طرح شمیم حسینی و با کمک موقوفه بی بی کوچک انجام شد که جا دارد از متولی این موقوفه تشکر کنم.

کد خبر 1085258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha