درمان بیماران کرونایی در بیمارستان شفا سمنان رایگان است

اکرم گفت: درمان بیماران کرونایی در بیمارستان شفا صد درصد به صورت رایگان انجام می شود.

«سیدمجتبی اکرم » درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با بیان اینکه بیمارستان شفا سمنان از آغاز شیوع کرونا بعنوان یکی از مراکز پذیرش و درمان بیماران کرونایی خدمات ارائه داده است  گفت: در حال حاضر حدود۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شفا دارای پرونده فعال دریافت داروی رمدسیور هستند که بدون هیچ مشکلی از خدمات درمانی بهره مند می شوند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان میانگین هزینه درمان بیماران کرونایی در بیمارستان شفا را حدود ۶۰ میلیون ریال  ذکر کردوگفت: از بیمه شدگان اجباری سازمان در این بیمارستان هیچ مبلغی دریافت نشده و بیماران تمامی خدمات مورد نیاز خود را بصورت کاملا رایگان دریافت می کنند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح حمایت مالی در هزینه درمان بیمه شدگان سازمان بیان داشت: تمامی هزینه درمان بستری بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز دانشگاهی در شهرهای فاقد بیمارستان ملکی توسط سازمان پرداخت می شود.

 

اکرم ادامه داد: در شهرهایی که سازمان بیمارستان ملکی دارد ۹۰ درصد هزینه درمان بستری و ۷۰درصد هزینه درمان سرپائی در بیمارستانهای دانشگاهی توسط سازمان پرداخت خواهد شد که این پرداختی برای افراد بالای ۶۵ سال به ۱۰۰ درصد می رسد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان ضمن قدردانی از تلاش‌های پزشکان و پرستاران و تمامی کادر درمان استان برای مراقبت و خدمات‌رسانی شبانه روزی و بی‌وقفه به بیماران مبتلا به کرونا افزود: تمامی اقشار جامعه باید از خود در مقابل این ویروس جهانی محافظت کنند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یاری‌گر کادر درمان باشند.

 

وی خواستار توجه بیش از پیش شهروندان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی شد و گفت: بیماری کرونا ویروس بیماری‌ست که باساده انگاری و عادی سازی به سرعت در جامعه گسترش می‌یابد.

 

اکرم با اشاره به همراهی‌های مردم استان در بیش از یک سال گذشته اظهار امیدواری کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط مطلوب و مناسبی در استان حکم فرما شود.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان ضمن تأکید مجدد بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در کشورو استان، افزود: رعایت کامل اصول بهداشتی فردی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون، رعایت فاصله اجتماعی و همچنین عدم حضور در دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات غیرضرور در کنترل این همه‌گیری بسیار موثر است.

کد خبر 1085305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha