برگزاری مسابقه کتابخوانی «هم قدم با حسین (ع)» در جهرم

سروش از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر از کتاب «هم قدم با حسین (ع)» در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم و به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر یک دوره مسابقه کتابخوانی در این شهرستان برگزار می شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این مسابقه از کتاب «هم قدم با حسین (ع)» برنامه ریزی شده و شرکت برای عموم شهروندان در آن آزاد است.

 

وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه و دریافت نسخه الکترونیکی کتاب و دریافت سئوالات شعار  «لبیک یا حسین» را به شماره واتساپی 09370476661 ارسال کنند.

 

سروش ادامه داد: شرکت کنندگان می بایست جواب مسابقه را به صورت یک عدد 10 رقمی از چپ به راست به همراه نام و نام خانوادگی به شماره واتساپی فوق ارسال کرده و در ای مسابقه شرکت کنند.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه به سه نفر برتر شرکت کننده در این مسابقه کتابخوابی جوایزی اهدا می شود، تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال پاسخ سئوالات مسابقه ۵ شهریور ماه تعیین شده است.

کد خبر 1085307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha