ضرورت واکسیناسیون اصناف پرخطر در شهرستان جهرم

قنبرزاده با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون اصناف پرخطر در شهرستان جهرم، گفت: قرار گرفتن اصناف در اولویت واکسیناسیون به دلیل تعامل گسترده با مردم ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «جابر قنبرزاده»، امروز (دوشنبه ۲۵ مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بین ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار واحد صنفی در شهرستان وجود جهرم وجود دارد که بیشترین گروه اجتماعی در تماس مردم هستند، گفت: قرار گرفتن آنها در اولویت واکسیناسیون به دلیل تعامل گسترده با مردم ضرورت دارد.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم با اشاره به اینکه اتاق اصناف تشکل خودگردان مستقل است و بودجه دولتی وجود ندارد، افزود: ۲۸ اتحادیه صنفی در جهرم وجود دارد که تعطیلی اصناف به آنها اعلام شده است.

 

به گفته وی، با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا، بازرسی‌ های اتاق اصناف مجدداً از آغاز اعلام تعطیلی مشاغل گروه ۲، سه و چهار به صورت مستمر و روزانه در جهرم انجام می شود.

 

قنبرزاده عنوان کرد: صمیمانه از تمام واحد‌های صنفی شهرستان جهرم که طی این مدت شیوع کرونا همکاری سالم و خوبی برای پیشگیری از این بیماری منحوس داشته‌اند، سپاسگزاریم.

 

رئیس اتاق اصناف جهرم با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون صنف های پر خطر در این شهرستان، تصریح کرد: انصافا همراهی اصناف و کسبه در ایام کرونا بی بدیل بود و کسبه و بازاریان بسیار نجابت به خرج دادند اما متاسفانه صدای اصناف که در تمام طول این ایام در نوک پیکان بودند شنیده نشد.

کد خبر 1085320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha