اجتماع حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا برگزار نخواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: طبق تصمیم ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا و وضعیت فوق بحرانی کرونا در استان اجتماع حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، «بهروز ندایی» گفت: ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا با توجه به‌ وضعیت بحرانی استان  به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به اجرای طرح محدودیت تردد اشاره کرد و ادامه داد: اجازه ورود و خروج به خودروها به استان و از استان داده نمی شود تا بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را کنترل و قطع کنیم.

 

ندایی از تعطیلی اصناف در سطح استان همگام با کشور به مدت شش روز از دوشنبه تا پایان شنبه خبر داد و اظهار داشت: فعالیت اصناف به جز اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کنند از جمله نانوایی ها، داروخانه ها، سوپرمارکت ها، مراکز و فروشگاه های پروتینی تعطیل خواهند بود.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم حتی الامکان به غیر از کارهای ضروری از خانه بیرون نیایند و عزاداری هم در فضای باز با فاصله چهار متری انجام شود.

 

ندایی خاطر نشان کرد: در راستای نظارت نیز اکیپی متشکل از نماینده فرمانداری، دانشگاه، هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه در سطح شهر بازرسی می کنند.

 

وی افزود: اجتماع حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا برگزار نمی شود و لازم است مردم از برپایی دورهمی ها پرهیز کنند.

کد خبر 1085336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha