اعمال طرح محدودیت های تردد در زنجان

به گفته سردار جهانبخش، برابر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا طرح محدودیت های جدید تردد از ساعت ۱۲ امروز، یکشنبه ۲۴ مرداد ماه آغاز و تا روز جمعه ۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد  در این چند روز پیش رو  پیش بینی و اجرا می شود.
 
سردار رحیم جهانبخش افزود : در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا  ورود خودرو های با پلاک غیر بومی به شهر های استان و همچنین خروج خودرو های با پلاک بومی از آنها ممنوع می باشد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد:  کنترل هاي فيزيکي و سيستمي توسط همکاران پلیس راهور در تمامي شهر های استان صورت می گیرد.
 
این مقام ارشد انتظامی استان زنجان گفت: همه مجوز‌هايي که تا قبل از تاريخ 24مرداد ماه از سوي هر مرجعي که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملي کرونا فاقد اعتبار مي‌باشد.
 
سردار جهانبخش با تاکید بر اعمال محدودیت های اعلام شده از سوی پلیس در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم از  سفر پرهیز کرده  و با اجرا ی مصوبات ستاد  پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت محدودیت ها اعمال شده  پلیس را در خدمت رسانی یاری کنند.

کد خبر 1085445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha