۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در سنندج آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: با مساعدت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تعداد ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سنندج آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان کردستان در جریان بازدید دادستان عمومی انقلاب مرکز استان و پس از دیدار دادستان با مددجویان زندان سنندج اظهار کرد: دادستان سنندج دستورات لازم را برای تسهیل پرونده‌های مددجویان صادر کرد و زندان مرکزی سنندج شاهد آزادی 10 زندانی با دستور و مساعدت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بود.

 

 
وی افزود: حضور دادستان مرکز استان در بندهای اقامتی زندان سنندج در ماه محرم مددجویان این مرکز را از برکات آزادگی و معرفت و شعور حسینی بی‌بهره نکرد و زندان سنندج شاهد آزادی 10 زندانی با دستور فی‌المجلس دادستان در همان روز بود.

 

محمد جباری دادستان عمومی انقلاب مرکز کردستان نیز در این بازدید ضمن عرض تسلیت ایام محرم و قبولی عزاداری‌های عاشقان ابا عبدالله و آرزوی آزادی زندانیان اظهار کرد: رهایی از حبس تن و انس دنیوی در گرو آشنایی و انس با قرآن کریم و آموزه‌های دینی  است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس اسلامی، زندان به آموزشگاهی برای تعلیم و تربیت و بازگشت به خود انسانی و معرفت دینی تبدیل شده است.

کد خبر 1085470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha